GLATT OCH TREVLIGT

Exakt en månad senare

Kategori: Allmänt

Nu är det exakt en månad sedan jag skrev sist. Det har varit så mycket. Dels har det varit mycket jobb, men även mycket roliga och en del tråkiga saker. Jag tänker att jag ska skriva mer nu och så kan jag göra lite tillbakablickar på månaden som gått.
Det allra första semesterdagen startade med att jag åkte och hämtade en hyrbil som jag ska ha den kommande veckan. Allt gick bra och jag och Lilla M lyckades ta oss till Stockholm där vi hämtade upp Bästa L och Snölla S. Det var spännande att köra i Stockholm och vi fick oss en liten sightseeing innan vi kom fram till Bästa L:s hus.  
Resan ner till Öland gick väldigt bra. Vi stannade i Söderköping och åt lunch på Jannes, ett fik som inte kommer att gå till historien som landets bästa. Det var ändå väldigt trevligt.   
Framåt kvällen kom vi fram till Fine H och Härliga H som förberett middag åt oss. Vilken bra start på semestern!
(null)

(null)

    
 







Kommentera inlägget här: