GLATT OCH TREVLIGT

Åka tåg

Kategori: Allmänt

Nu ska det åkas tåg, idag, men också i veckan som kommer. 
Just nu är det dags för en tur till Stockholm igen. På onsdag åker jag dit igen och på lördag blir det en tur till Gävle. 
Det känns som att veckan som kommer blir rätt så hetsig, men det blir nog bra. Det är jobbigt att vara i underhållningsbranschen!
Veckan som gick var också späckad. På torsdagskvällen grinade jag lite för att jag var så trött, men nu är jag på gång igen. 
Saker som gjort mig glad de senaste dagarna:
  • Att hösten är så vacker. (Antar att det blir så när man blir gammal, att man uppskattar sånt.)
  • Att jag tog min fjärde Covid-spruta och det gick bra. 
  • Att det delades ut gratis kaffe vid Lindvalls när jag cyklade till jobbet i torsdags. 
  • Att en (ganska jobbig) elev som slutat kom med mat som tack i fredags. 
  • Att jag hittade många fina trattkantareller i skogen igår. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentera inlägget här: