GLATT OCH TREVLIGT

Deppigt

Kategori: Allmänt

Vet inte riktigt varför, men idag känns det deppigt. När jag skilde mig vet jag att jag sa till min goda vän A att en av de saker som kändes jobbiga var att jag visste att det skulle ta så lång tid innan jag kunde känna mig glad igen. Jag visste att det inte var frågan om dagar eller veckor eller ens månader. Nu efter drygt två år känner jag mig glad allt som oftast. Samtidigt kan jag känna mig ledsen över att ha behövt upplevt saker som jag inte ville uppleva. Jag skäms över att jag var så naiv och kände mig så trygg och jag är ledsen över det jag fick uppleva. 

Jag hade velat leva med tron att man träffar "the one and only" och att människor är menade för varandra. Jag trodde ju verkligen att det var så. 

Tur att jag fick Pasta alla Puttanesca ikväll och att jag vet att det kommer kännas bättre i morgon. Kom igen Cecilia!
(null)

Kommentera inlägget här: